25 sty 2016

Pieguski

Piegi. Hot or Not? 

Zacznijmy od terminu "piegi" czym one właściwie są? drobne plamki które mają swoich zwolenników i przeciwników. Ja osobiście zaliczam się do tej drugiej grupy. Nie jestem zakompleksiona ta tym punkcie, taak kiedyś byłam, przyznaję, że był to mój bardzo duży problem, który siedział w mojej głowie, ale po kilku próbach zwalczania ich stwierdziłam, że chyba jesteśmy pisani sobie na zawsze. Nauczyłam się z nimi żyć. Często kiedy słyszałam od nowo poznanej osoby np. Ty masz piegi ! chciałam schować się jak najszybciej. Mimo, że nigdy nie byłam ofiarą jakiś bezlitosnych docinek, na temat piegów, (wykluczając podstawówkę.. Te małe gnojki zawsze przyczepią się do tego co boli Cię najbardziej i są jak pijawki, które wysysają z Ciebie całą energię i radość) to zawsze się ich mocno wstydziłam i już w czasach gimnazjum podkradałam mamie kosmetyki i próbowałam je zakryć. Teraz troszkę z tego wyrosłam i kiedy ktoś zwraca mi uwagę, że mam piegi, dumnie mówię "TAK, MAM! I LUBIĘ JE!" mimo, że tak naprawdę za nimi nie przepadam ;) to pomaga. W sumie nie byłyby takie złe gdyby nie to, że trzeba o nie dbać, aby nie było ich jeszcze więcej, więc solarium czy zwykłe opalanie na słońcu odpada.  

Mam kilka sposobów może nie na całkowite ich usunięcie, ale na pewno na ich rozjaśnienie i zapobieganie powstawaniu nowych :) Jeśli ktoś byłby zainteresowany sposobami na piegi lub po prostu o nich porozmawiać to śmiało możecie pisać na maila: sztyft@onet.pl, na instagrama czy gdziekolwiek chcecie :)  pozdrawiam i całuję :*

A czy ktoś z Was ma piegi? Lubicie je? kłamiecie, że lubicie? czy nienawidzicie?

 

łapcie trochę wiosennych zdjęć :) 



 

 


24 komentarze:

  1. Ja mam małe piegi , dość nie widoczne , ale uważam , ze piegi dodają uroku :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam piegów, ale jak dla mnie są urocze :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi piegi podobają się bardzo podobają. Są słodkie ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. mojej siostrze osobiście bardzo podobają się piegi i bardzo by chciała je mieć:)
    ładne zdjęcia!
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam piegi i ich nie lubię :P Zestawienie śliczne!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety mam problem z piegami, ale dobry podkład je zamaskuje :) obserwuję kochana :)

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam piegów i bardzo się z tego cieszę, bo nie przepadam za nimi. Może kiedyś próbowały mi wyskoczyć od słońca, ale nie dałam się :P


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piegi mają swój urok i dodają go właścicielowi choć nie wszystkim jest z nimi do twarzy :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moja siostra ma i jest najpiękniejsza na świecie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam piegów. :)
    a te zdjęcia aż pachną wiosną! :P

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam piegów i chyba się z tego bardzo ciesze :)
    Zapraszam do mnie, opinie i porady mile widziane! :)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi piegi się bardzo podobaja, ale u kogoś, bo ja sama na szczęście ich nie posiadam.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. niektorym niesamowicie pasuja piegi :)
    Ja ich nie mam ale jak patrze na niektorych z pigami nie wyobrazam sobei ich zeby nie mieli .. :)

    wspolna obserwacja?? :) ja już obserwuej :))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam piegi i uważam,że nie są takie złe :)
    Obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/
    Gratuluję 40 obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piegi są super, też je mam :P
    bardzo ładne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam piegi ale nie zwracam na to zbytnio uwagi ;)
    Najbardziej w lato mam ich najwięcej co mnie mega wkurza ale się nie przejmuje :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam mało piegów na nosie, ale raczej mi nie przeszkadzają ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Od zawsze miałam piegi i były moim odwiecznym problemem. Najgorsze było to, że jak wyszłam na słońce chociaż na 5 minut to momentalnie wysypywały mi się na całą twarz ;/
    Zapraszam do mnie: http://cre-activee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie posiadam piegów, ale mi się podobają i jakbym je miała to bym nie narzekała :D

    Obserwuję ;)
    http://xxlifeisbeautifulx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam piegi i szczerze wolałabym ich nie mieć. Nie sprawiają mi wielkiego kłopotu, ale ich nie lubię. Zwłaszcza tak jak pisałaś jest ich więcej podczas opalania się. Gdy wyjdę w wakacje z domu w słoneczny dzień mam ich coraz więcej czego bardzo nie lubię.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, na jakiej podstawie został wyłoniony zwycięzca?

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj spokój, w pieguskach jest Ci do twarzy i nie masz czym się przejmować. A właściwie to sprawia, że jesteś unikatowa i niepowtarzalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj spokój, w pieguskach jest Ci do twarzy i nie masz czym się przejmować. A właściwie to sprawia, że jesteś unikatowa i niepowtarzalna ;)

    OdpowiedzUsuń